بزار خوب که پررنگ پررنگ شد بود شاید آزمایشگاهش خوب نبوده یا سطح هورمونت پایین بوده
باز ارمایش بده یجا دیگ
مثبتی عزیز جای دیگ برو ازمایش من خیلی بی بی چک برام هاله داشته رفتم ازمایش منفی بوده ولی هاله به این پررنگی نبوده قطعا بارداری
جای دیگه برو تیتر بتا بده معتبر باشع
ن مثبتی
بعضی داروها مثبت کاذب نشون میده
ازمایش منفی بوده؟؟؟
اصلا گول بیبی نخور من خودم هر ماه گولشو خوردم و میخورم😅ولی منفیه
دوتا بیبی زدی؟
چرا نشه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.