۱۱ پاسخ

من قابلمه استیل ارشیا دارم
کف لیزری
عالیهههه
ولی گرون بودن

من برای استفاده روزانه تفلون تابان خریدم راضیم

استیل چه جوری غذا میپزید زیرشو زیاد کنی میسوزه کم کنی سالها طول میکشه ی پیاز داغ درست کنی

قابلمه های نچسب مارک زیو ترکیه عالی هست تنوعش عالیه مدلاش مدل مربعی داره درهای نشکن اونا خیلی خوبه

فقط گرانیتی بخر kzp برند معروفیه

من Zwilling دارم خیلی خوبه استیله فقط واسه برنج خوب نیست ته دیگ نمیده

استیل کرکماز
گرانیتی یونیک اصل
سرامیکی بوگاتی

ارشیا
یونیک

Kzp خیلی خوبه

الان خونه نیستم برندش رو چک کنم بهت بگم

استیل برندهای ترک

سوال های مرتبط