من قابلمه استیل ارشیا دارم
کف لیزری
عالیهههه
ولی گرون بودن
من برای استفاده روزانه تفلون تابان خریدم راضیم
استیل چه جوری غذا میپزید زیرشو زیاد کنی میسوزه کم کنی سالها طول میکشه ی پیاز داغ درست کنی
قابلمه های نچسب مارک زیو ترکیه عالی هست تنوعش عالیه مدلاش مدل مربعی داره درهای نشکن اونا خیلی خوبه
فقط گرانیتی بخر kzp برند معروفیه
من Zwilling دارم خیلی خوبه استیله فقط واسه برنج خوب نیست ته دیگ نمیده
استیل کرکماز
گرانیتی یونیک اصل
سرامیکی بوگاتی
ارشیا
یونیک
Kzp خیلی خوبه
الان خونه نیستم برندش رو چک کنم بهت بگم
استیل برندهای ترک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.