کسی از این قطره برای گرفتگی بینی نوزاد 6ماهه استفاده کرده

تصویر
۶ پاسخ

براهمه سنی اوکیه

همون سدیم کلرید فقط شرکتش فرق میکنه

اره سدیم کلراید بینی هر ۶ساعت بریز راه بینی باز بشه

اره خیلی خوبه

از ۴ماهگی دارم استفاده میکنم

من از اول همینو استفاده میکنم خوبه

سوال های مرتبط

مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی