خاله جون نوش جونت😂😂به قول اریا نوشابه برای آدم بزرگاس که نخوردی توام
ولی خودمونیم
از پاستیل برگری ها رسیدی به کجاها🫠خاله ارزوت تاحالا اینارو ندیده از نزدیک چه برسه بخوره😂
وای😂😂😂😂😂
ای خدا
جانم
نوش جان
هامین بخوره غیر قابل کنترل میشه 😀😀😀
دلم خواست منم همیشه خوردنی های اَوستا رو میخورم
چندشب پیش ی پاستیلای قشنگی بود خریده بود آخریشو رفت من خوردم دگ نداشت انقد گریه کرد ک با گریه خوابید
🤣🤣🤣🤣
ای جانم😍😆
واااي😂😂
مگه اسباب بازی نیس؟😂😂
جاااانم 🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.