۸ پاسخ

خاله جون نوش جونت😂😂به قول اریا نوشابه برای آدم بزرگاس که نخوردی توام
ولی خودمونیم
از پاستیل برگری ها رسیدی به کجاها🫠خاله ارزوت تاحالا اینارو ندیده از نزدیک چه برسه بخوره😂

وای😂😂😂😂😂

ای خدا


جانم
نوش جان
هامین بخوره غیر قابل کنترل میشه 😀😀😀

دلم خواست منم همیشه خوردنی های اَوستا رو میخورم
چندشب پیش ی پاستیلای قشنگی بود خریده بود آخریشو‌ رفت من خوردم دگ نداشت انقد گریه کرد ک با گریه خوابید
🤣🤣🤣🤣

ای جانم😍😆

واااي😂😂

مگه اسباب بازی نیس؟😂😂

جاااانم 🌹

سوال های مرتبط