۲ پاسخ

بین ۱۵ تا بیست دقیقه بعد شیردهی بچه رو نباید کاملا افقی کنید تپ حالت خوابیده باشه، اگر توی این زمان اروغ نزد یعنی اوکیه می‌تونه بخوابه و دراز بکشه. بعضی وقتا خوب شیر می‌خوره و هوا نمی‌بلعه شاید اروغ نزنه

ارع پسر منم اینطوره سوال منم هس

سوال های مرتبط