بچه های اصفهان خوبید؟؟
#شیرخشک#مای بی بی

۴ پاسخ

خوبیم🥲دیشب خیلی بود اتیش تو اسمون بود😔احساس میکردم وسط غزه ام

چرا بیخیال اصفهان نمیشه؟؟؟

ریدیم به خودمون

بله خوبیم خدا را شکر ولی دیشب خیلی بد بود جهنم واقعی بود

سوال های مرتبط

مامان مادرقندعسل مامان مادرقندعسل ۲ سالگی