۷ پاسخ

من میکنم چون دائم بیدار میشه اب میخوره و انقدر گیج خابه ک گریه میکنهدنمیاد دسشویی تحت فشار نمیزارمش کم کم شباهم پوشک نمیکنم

نه از وقتی از پوشک گرفتم همون شب اول دیگه جیش نکرد شب هارو تا صب شده ۱۲ ساعت نگه میداره

من نه شب میبرم جیش میکنه دیگه تا صبح که بیدار بشه جیش نمیکنه

من پسرمو از پوشک نگرفتم اما خیلی وقته شبا پوشکش نمیکنم

سلام اولش آره روزا باز شبا ک میخواست بخوابه پوشک دیگه کم کم اونم رفت کنار

تا پنج شیش روز فقط روز باز میزاشتم بعد که فهمید باید بگه شبا هم مای بی بی نکردم

ن دیگه

سوال های مرتبط

مامان امیر محمد🧿💙💙 مامان امیر محمد🧿💙💙 ۲ سالگی