۴ پاسخ

منم اپتامیل رو کمکی میدم خداروشکر وزنش نرماله الان ۵۳۰۰ هست وزن تولدش ۳ بود

عالیه

من در کنار شیر خودم میدم الان ۳ ماهش ۶۵۰۰

بله من از اول اپتامیل میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۵ ماهگی