طبیعیه
تا 22 حس باید بکنی
آره طبیعیه من ک دلم تنگ شده بود خیلی و نگران بودم رفتم بهداشت صدای قلبشو گزاشت و گفت نرمال هست خداروشکر
طبیعیه
منم حس نمیکنم عزیزم جفتم قدامی هست دکتر گفت ممکنه تا بیست هفته یا بیست ویک و دو حس کنی
اره طبیعی گلم اشکال نداره تا 22 یا 24 شنیدم جا داره اگ جفتت قدامی نتزس دیر متوجه میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.