۳ پاسخ

ویروسه خیلی بده ببین من 5 تا دکتر بردم بچمو همشون دارو میدادن بچه منم نمی‌خورد ب زور میدادم از من همراه با تب اسهال هم بود.طفلی یه صبح بی جون تو بغلم تکون نمی‌خورد تا بردمش بیمارستان بستری کردن. امشب هم خیلی بالا سرش باش انشاالله تبش نمیره بالا .دعای نور بالا سرش بزار. اگ دیدی قطع نشد ببرش اورژانس سرم براش بنویسن

احتمالا چندروز سفکسیم بدی

سفکسیم یعنی بدنش عفونت داره
شاید باهمین سفکسیم درمان شه

سوال های مرتبط