۵ پاسخ

معمولا میگن جنین دختر تنبله دیرتر میاد ، دختره دیگه ناز داره🫶🏻

39 هفته شدم ولی نیومد

ورزش کردین؟
علائم ندارین؟
منم فک کنم تا ۴۰ بمونم 😢

منم دغدغم اینه چیکار کنم بچم بچرخه سفال بشه🥺

منم همدرد شمام گلم🤕

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولومون مامان پرنسس کوچولومون ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان سورنا🐣 مامان سورنا🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری