۹ پاسخ

دو روز دیگ تحمل کن حداقل فروردینی بشه خب

خوش به حالت ما هر روز درد داریم در خطر زایمان زودرس

اره به نظرم مد شده😁😁جاشون خوبه توی ج ن گ نمیخوان بیان😅😂

خوبه دیگه خداروشکر نگران دستگاه رفتن بچه نیستی

توی بارداری استراحت بودی یا فعالیت زیادی داشتی؟

درد نداشتم‌اصلان‌

اره من ۴۲ هفته شدم‌بعدش کیسه ابم‌ترکید فشارم رفت بالا سز شدم

عزیزم آخرین سونوی که انجام دادی چند هفته بوده؟؟

دستتو بزار رو سر من خواهر😄♥️

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولومون مامان پرنسس کوچولومون ۱۴ ماهگی
مامان جوجو مجتبی مامان جوجو مجتبی روزهای ابتدایی تولد
مامان صالح مامان صالح ۱ ماهگی
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی