دو روز دیگ تحمل کن حداقل فروردینی بشه خب
خوش به حالت ما هر روز درد داریم در خطر زایمان زودرس
اره به نظرم مد شده😁😁جاشون خوبه توی ج ن گ نمیخوان بیان😅😂
خوبه دیگه خداروشکر نگران دستگاه رفتن بچه نیستی
توی بارداری استراحت بودی یا فعالیت زیادی داشتی؟
درد نداشتماصلان
اره من ۴۲ هفته شدمبعدش کیسه ابمترکید فشارم رفت بالا سز شدم
عزیزم آخرین سونوی که انجام دادی چند هفته بوده؟؟
دستتو بزار رو سر من خواهر😄♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.