نتیجه ازمایش خونم کسی میتونه تفسیر کنه ان تیه

تصویر
۴ پاسخ

عدد ntهر چی از عدد دو پایین تر باشه بهتره
نه اینکه الان نگران شی
فقط برا اطمینانه

نی نیت پسره

جوابش خوبه عزیزم ولی چون ntیه کم بالا بوده احتمالا براتون غربالگری سه ماهه دوم رو هم درخواست میدن

عالی بدون ریسک

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آسا خانوم🩷👼🏻 مامان آسا خانوم🩷👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دودَر کوچولو 🎀 مامان دودَر کوچولو 🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیین و____ مامان آیین و____ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو هفته سی‌ونهم بارداری