۳ پاسخ

قرص جوشان داری بخور
ویتامین دی یا زینکم داری بخور

سفازولین یک گرم
بتامتازون امپول
هیدروکورتیزون
روزی یدونم ازیترو ۵۰۰
با یدونه کلداکس

همون ازیترو بخور
قرص سه کاره هم بخور خیلی خوبه
اگ شیاف دیکلوفناک۱۰۰ داری بزار واس درد بدنت خیلی خوب میشی

سوال های مرتبط