۶ پاسخ

اختلال بود وصل نمیشدیم

منمممم

همه همینطور بودیم

منم همینجوری بودفکرکردم ازمن اینجوری بود

من امروز اینجور بودم از صبح الان وصل شدم

فک کنم برا همه اینجور بود

سوال های مرتبط

مامان 🍼YΛƧIП مامان 🍼YΛƧIП ۱۲ ماهگی