شیر خشک نان بنظرتون خوبه واسع وزن دهی

۵ پاسخ

به پسر من اصلا وزن دهی نداشت دیروز اپتامیل گرفتم

من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان دوماه و ۱۱ روزشه ۵ کیلو
یبوست داره چون سنگینه و سنگین بودنش به خاطر این که وزن دهی بالایی داره نسبت به سایر شیر خشک ها

دکتر دخترم گفت وقتی بهش افتاده و میخوره و وزن میگیره عوض نکن برای درمان یبوست هم گفت گرمیچر بدم اگه از سه روز بیشتر شد هر شش ساعت ۷ـ۸ قطره

الانم روزی یکبار نهایت دوبار مدفوع می‌کنه و روزی ۴-۵ بار هم ادرار داره

باید ببینین ی نوزاد میسازه یا نه،بعضی ها یبوست میشن

باید ببینی به نی نی میوفته یانه
به دختر من نیوفتاد رفتم اپتامیل گرفتم

من راضیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان نویان کوچولو مامان نویان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی