به پسر من اصلا وزن دهی نداشت دیروز اپتامیل گرفتم
من از ۲۰ روزگی دارم نان میدم خوبه خداروشکر وزن دهی خوبی داره بدو تولد ۲۶۰۰ بود الان دوماه و ۱۱ روزشه ۵ کیلو
یبوست داره چون سنگینه و سنگین بودنش به خاطر این که وزن دهی بالایی داره نسبت به سایر شیر خشک ها
دکتر دخترم گفت وقتی بهش افتاده و میخوره و وزن میگیره عوض نکن برای درمان یبوست هم گفت گرمیچر بدم اگه از سه روز بیشتر شد هر شش ساعت ۷ـ۸ قطره
الانم روزی یکبار نهایت دوبار مدفوع میکنه و روزی ۴-۵ بار هم ادرار داره
باید ببینین ی نوزاد میسازه یا نه،بعضی ها یبوست میشن
باید ببینی به نی نی میوفته یانه
به دختر من نیوفتاد رفتم اپتامیل گرفتم
من راضیم عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.