دکتر ببر
توخونه دستگاه بگیر بخوابون
چنده زردیش
سلام من بچه م خیلی زردوی داشت بردم دکتر براش قرص و قطره نوشت دادم خوب نشد دستگاه براش گرفتم بازم فرق نکرد یکی از آشناهامون بهمون پیشنهاد کرد که ماهی براش بیاریم ماهی رو از سد گرفتیم باید بچه با آبی که ماهی تو اونه دست و پاهاشو بزاره توش و ماهی رو تو دستاش نگه داریم بچه من زردویش زیاد از حد بود و با این روش خوبشد
من خیلی زردی پسرم بالا بود بهش یه قطره لیمو دادم چواب داد
این به تنهایی جواب نیس درگنارش باید دستگاه داشته باشی
نه عزيزم ببر دكتره زردى اگه شديد بشه خطرناكه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.