۷ پاسخ

چرا میترسی اخه مردم پول میدن سزارین شن😐

بیمارستان دولتی اگه بیمه داشته باشی،مخصوصا بیمارستان خود تامین اجتماعی رایگان عزیزم یا در حد یکی دو تومان میگیرن،نگران نباش

من به هزار در میزنم ک سزارین بشم برچی ناشکری میکنی

من سزارین اجباریم هم سرش بالاست هم لگنم کوچیکه

اگه جفت پایین باشه یا سر بچه بالا باشه دیگه سزارین اجباری هستی ولی به خاطر اجباری بودنش هزینه ش پایینه

منم نمیخام سز بشم دعا میکنم مشکلی پیش نیاد

دوس داری سزارین شی یا نه اینو نفهمیدم🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد