۸ پاسخ

سلام درمان قطعی نازایی اعم از کیست تخمدان تنبلی تخمدان چسپندگی رحم فیبرم واریکوسل ضعف اسپرم عفونت رحم پولیپ رحم زخم رحم و ....
با یک پیامک ساده در وات ساپ این همه چشم انتظاری رو بزارید کنار بدون هزینه دارو ۱۰ الی ۱۵ روز این دستورات اجرا کنید
دکتر محمدی طب ایرانی اسلامی
فقط کافیست یک پیامک به این شماره ارسال کنید
09013308696

من سر زایمان اولم بچه بزور دنیا نمیومد دکتر گفت که چسپندگی شدید داری الان فهمیدیم باید زود زایمان کنی وگر نه خدای نکرده بچه میمیر خلاصه با زور زدنای زیاد بچهه اومد ولی جفت چسپیده بود به رحم نمیومد پاین دکتر گفت باید بری اتاق عمل کرتاژ شی بعد عمل که به هوش اومدم دکتر گفت حتما زایمان بعدی باید تحت نظر باشی خدای نکرده بازم این بلا سرت نیاد (در بیشتر مواقع تو چسپندگی شدید رحم با جفت میاد پاین )الان ۲۸ هفته باید برم سنو اگه داشته باشم بازم اونوقت سزارین میکنه دکتر

ولش کن بابا

دکترمنم برام سونو چسبندگی نوشته شنبه میرم انجام بدم گفت واجبه براکسایی که یه سزارین داشتن چون ازعوارضش همین چسبندگی هستس

والا نشنیدم.رحم چسبندگی داشته باشه که تو سونو معمولی نشون میده اگرم سز داشتی قبلا دکتر من گفت اصلا با سونو معلوم نمیشه چسبندگی روده اینا.باید موقع عمل ببینم وضعیتت چطوره

اون دیگه چه مسخره بازیه😐

جان؟
اسلا نشنیدە بودم

منک نشنیدم تا حالا

سوال های مرتبط