۵ پاسخ

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

درد وحشتناک بشدت شدید که فقط جیغ می‌کشیدم.با هیچ مسکن آروم نمی‌شدم . حتی مخدر .
درد پشت کتف زیر سینه و معده حس میشه.تهوع گاهی غذای چرب و نفخ دار و سنگین نباید بخوری البته من سنگ داشتم و التهاب گرفته بود صفرام عمل کردم

من تو بارداری قبلیم داشتم غذاهای چرب که میخورم حالم خیلی خیلی بد میشه وهمه چی بالا میاوردم تا میتونی کبابی بخور عزیزم

درد وحشتناک من دوبتر بیهوش شدم احساس خفگی درد قفسه سینه معد درد

تو بارداری نمیدونم، ولی خواهرم تو حالت عادی حالت تهوع میگرفت بعد غذا و بالا میاورد

سوال های مرتبط

مامان سه قلوهام🤰🩵 مامان سه قلوهام🤰🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
خانما من سزارینی هستم تروخدا بیاین بگین چه گنی بعد زایمان ببندم شکم لعنتی جمع بشه اگه عکس دارین عکس بزارین یا بگین چه مدل بخرم بنظرتون گن ساعت شنی خوبه؟لطفا لطفا بگین متنفرم از شکم.گنده

بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری