۶ پاسخ

ورزش تناسب اندام تغذیهرسالم

دکتر ب من قرص اوزیل دکتر گیل داد خوردم دوتا بسته.
باشگاه میرفتم ی مدت رژیم گرفتم
بعد یک سال رفتم سونوگرافی گفت مشکلی ندارن تخمدان ها ن کیست ن پلی کیستیک

درمان صد در صد نداره در هر صورت باید با قرص عا ت ماهیانه بشی.
ولی شیرینی‌جات و کافئین و سرخ کردنی نخوری
به طور کل زندگی سالم باید داشته باشی.
ورزش پیاده روی و یوگا عالیه برای تنبلی.
رحمت رو باید گرم کنی چیزای سرد نخور

از کجا فهمیدی تنبلی داری

منم دارم گفتن ورزش پرهیز غذایی نخوردن شیرنی جات

حتما برو دکتر زنان

سوال های مرتبط

مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری