۳ پاسخ

واسه من دلدردش میکرد

من بچم نفخ داره و میپیچه بخودش ولی شیر خودمومیدم روزی دوبارم شیرخشک ببلاک , یعنی ممکنه ازاون باشه؟

پسر من ،ببلاك اصلا بهش نساخت

سوال های مرتبط

مامان شاهان و دلوین مامان شاهان و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری