کسی بوده بچش با ببلاک خیلی نفخ کنه نان بده بهتر بشه؟

۶ پاسخ

منم میخواستم نان بگیرم از همین یبوستش ترسیدم خدا کنه آپتامیل بهش بسازه
هفته اول بهش آپتامیل پی دی اف میدادم خیلی خوب هم حسابی وزن گرفت هم تند تند مدفوع می‌کرد زردی نگرفت

من نان میدادم دخترم خیلی دوست داشت طعمشو فقط مدفوع سبز و6روز یه بار داشت بعد ببلاک گرفتم اون نفخش زیاده و کمتر میخوره بچم بازم 6روز یه بار مدفوع می‌کنه امشب دوباره شوهرم رفت بگیره ببلاک و نداشتن نان کامفورت دادن ایشالا که خوب باشه

اره الان یارانه ای میدم

ببلاک با سهمیه چقدر قیمتش

ببلاک به دخترمن نساخت خیلی گریه میکرد
بیومیل میدم خوبه

سلام بچه منم دکتر براش ببلاک نوشته ولی خیلی درد شکم ونفخ داره یعنی بخاطر شیرخشک هم هست؟؟

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۱۰ ماهگی