خوبه ولی خیلی خیلی زیاد و تکراری شده
عههه منم اسم دخترمو میزارم دلوین
قشنگ 😍😍
خیلی قشنگه
ارههه خیلی قشنگهههه😻
مهم خودتی عزیزم به دلت بشینه هر چی دوس داری بزار عقده نمونه تودلت دلوینم اسمه خوبیه قشنگه
ارهههه خیلی نانازه
خوش نام باشه عزیزم😍
مهم نظر خودته
خیلی قشنگه🥰
عالیه
اره خیلی قشنگه😍🧿
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.