۵ پاسخ

منک اومدم مشهد
هوام بارونیه 😐

اگه هوا خوب باشه ماهم میریم

ما ک دعوتیم فقط سالاد بامنه

والا اینجا ی جوری بارون گرفته😭🤣

به امید خدا
مااا شاید رفتیم
البته چند ساعتی
حدود دو یا سه ساعت
چون بیشتر اذیت میشم

سوال های مرتبط