۵ پاسخ

وای دلماه قشنگم😍

گلم النگو دخترتون چندگرم منم میخام برادخترم النگو بگیرم کلا ازچندگرم شروع میشه یعنی بچگانه

😘😍😍ماشالله چه ناز

ماشالا چقد نازه😍❤️

عزیزم😍

سوال های مرتبط

مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی
مامان السا و مهرسا مامان السا و مهرسا ۱۱ ماهگی