هیچی والا فقط به خودکشی فک میکنم
علائمش چیه؟
بردم دکتر فاموتیدین و دومپریدون داد احساس میکنم خوب شده البته بچه ی من شبا از خواب میپرید و اشتها نداشت دکتر گفت بخاطر رفلاکسه
پسرم منم رفلاکس شدید داشت بردم دکتر دارو ساختنی بهش داد خوب شد
دکتر برا دخترم اس امپرازول داده بود یه دوره استفاده کردم خوب شد
هیچ گرفتار شدیم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.