میگم مگه تو9ماه باید هر هفته nst بدیم؟

۳ پاسخ

من مشکلی نداشتم اما دکترم گفت هفته ای دوبار انجام بده
تو این اوضاع ترسیدم برم فقط یک بار رفتم چند روز پیش همه چی خوب بود

اگ قند داشته باشی یا مشکلی باشع نیازع

نه من دکترم نگفت
از بقیه هم که پرسیدم گفت اگه حرکت بچت کم شد برو بگیر

سوال های مرتبط

مامان دیانا👧🏻❤️ مامان دیانا👧🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱۲ ماهگی