هر هفته ان اس تی نیاز نیست موقعی ک درد داری بچه هم تکون خوردنش خوب نیست میرن ان اس تی
اینجا من یه سوالایی رو میخونم که هیجا تا حالا نشنیدم
من تاحالا نرفتم
انگار دکترم گف از ۳۳هفته
دوهفته ای یبار
کی گفته هر هفته باید ان اس تی داد؟؟؟
ببین من از هفته ۳۴ دو هفته یبار ک ویزیت رفتم دکتر ازم ان اس تی هم گرفت
تاحالا ندادم
همون از۳۶ایناخوبه
چی هست آخه من هم دیابت دارم ولی قرص میخورم
من چون دیابت دارم از هفته ۳۲ هفته ای دوبار
از ۳۴ یا ۳۵ فکر کنم
۳۴ هفته به بعد ولی بنظر من تا زمانی ک مشکل خاصی نیست نیاز نیست دکتر منم گفت هر هفته ولی من انجام ندادم
من دیگه از هفته ۳۲بود فکنم هفته ای ۱بار انجام میدم
دکترم گفت از ۳۵
مگه هر هفته باید ان اس تی بدیم؟😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.