سلام مامانا، از چند هفته باید nst بگیریم؟

۳ پاسخ

منم دکترم نوشت از هفته ۳۲ برم

دکتر برا من نوشت ان اس تی از هفته ۳۴ مرتب هر هفته گرفته بشه
قبلش اگه کاهش حرکت داشت گرفته بشه

از هفته ۳۰ اگر کاهش حرکت داشتی

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان قند مامان قند هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان نیان 🩷 مامان نیان 🩷 ۴ ماهگی
مامان رونیکا 🩷🩷🩷 مامان رونیکا 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد