مامانا از چند هفته باید هفته ای یکبار نوارقلب بگیریم؟

۳ پاسخ

اگه منظورت nst دکتر من از ۲۷ هفتگی میگیره

بستگی به تشخیص دکترت داره
سر بچه اولم از ۳۷ هفته هر هفته یکبار بازم باید دکترت بگه

دکتر من دیگه این ماه ۹ که شروع شد و ویزیت ها هفته ای یه بار شد هر بار که میرم ویزیت یه نوار قلب هم میگیرم
الان سه تا نوار قلب دادم یکی دیگه مونده که هفته دیگه برای آخرین ویزیت میرم

سوال های مرتبط

مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی