۵ پاسخ

من دکترم گفت دو هفته دیگه بیا بهت تاریخ بدم نمیدونم دیگه نامه همونجا میده یا دم زایمان

من هتوز نگرفتم🤣

۳۶

به من ۳۷ هفته نامه دادن
بعد از آخرین سونو

۳۸
وزنش کم باشه ۳۹ میدن
دکتر خودش میده تو نباید بگیری😂

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی