منم توو35هفته و3روزگرفتم الان 36هفته2روزم ده روزدیگ نوبتمه انشاالله
به من ۳۶ هفته داد
بستگی به دکترت داره که کی بهت بده برای من ۳۳هفته نامه مو نوشت ولی نداد بهم داد دست منشی بچم بریچ بود سزارین اجباری میشم
گفت هفته۳۶یه بار دیگه بیا سونو اگه همون بریچ بود سزارین اجباری میشی نامه رو بهم میده
منم هنوز نگرفتم
میگن ۳۴ تا ۳۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.