۵ پاسخ

منم توو35هفته و3روزگرفتم الان 36هفته2روزم ده روزدیگ نوبتمه انشاالله

به من ۳۶ هفته داد

بستگی به دکترت داره که کی بهت بده برای من ۳۳هفته نامه مو نوشت ولی نداد بهم داد دست منشی بچم بریچ بود سزارین اجباری میشم
گفت هفته۳۶یه بار دیگه بیا سونو اگه همون بریچ بود سزارین اجباری میشی نامه رو بهم میده

منم هنوز نگرفتم

میگن ۳۴ تا ۳۶

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی