من36هفتع کامل رفتم گرفتم
من که هم سنم بالاست هم جفتم دولبی که طبیعی برام خیلی خطرناک ممکنه جفت دیگه بیرون نیاد بازم دکترم گفت بیمارستان قبول نمیکنه چون خصوصی گفت برو دولتی پیش دکتر دیگه گفتم نمیرم دعا کنین سزارین بشم از جفتم میترسم که بیرون نیاد
من سزارین اجباری هستم بدلیل دوقلو بودن و سن کمم و الان بچه بریچه
سزارین اجباری نیازی به نامه نیست دیگه قطعیه؟؟
بسته به اون دلیل و شرایط داره مثلا بریچ رو هفته ی ۳۶اینا میدن انگار ک دیگه مطمعن باشن قرار نیست بچرخع یا مثلا برای لگن زودترم میدن
من ۳۴ هفته گرفتم فقط مونده انتخاب بیمارستان
عزیز میشه بپرسم کدوم بیمارستان زایمان میکنی؟ از هزینه بیمارستان ها خبر داری؟
چه شرایطی داشتین ک دکتر براتون سزارین نوشته؟؟؟؟؟
معمولا۳۶هفتع
۳۶-۳۷هفته نامه میده پزشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.