باید چند هفته برای زایمان سزارین نامه بگیریم؟؟

۹ پاسخ

من36هفتع کامل رفتم گرفتم

من که هم سنم بالاست هم جفتم دولبی که طبیعی برام خیلی خطرناک ممکنه جفت دیگه بیرون نیاد بازم دکترم گفت بیمارستان قبول نمیکنه چون خصوصی گفت برو دولتی پیش دکتر دیگه گفتم نمیرم دعا کنین سزارین بشم از جفتم میترسم که بیرون نیاد

من سزارین اجباری هستم بدلیل دوقلو بودن و سن کمم و الان بچه بریچه
سزارین اجباری نیازی به نامه نیست دیگه قطعیه؟؟

بسته به اون دلیل و شرایط داره مثلا بریچ رو هفته ی ۳۶اینا میدن انگار ک دیگه مطمعن باشن قرار نیست بچرخع یا مثلا برای لگن زودترم میدن

من ۳۴ هفته گرفتم فقط مونده انتخاب بیمارستان

عزیز میشه بپرسم کدوم بیمارستان زایمان میکنی؟ از هزینه بیمارستان ها خبر داری؟

چه شرایطی داشتین ک دکتر براتون سزارین نوشته؟؟؟؟؟

معمولا۳۶هفتع

۳۶-۳۷هفته نامه میده پزشک

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی