نامه سزارین کی باید بریم بگیریم ؟؟؟هفته چند دکتر به شما نامه داد ؟؟؟

۱۰ پاسخ

من فردا باید بگیرم جمعه عملمه

من ۳خرداد رفتم نامه داد برا۲۰خرداد

هفته ۳۶ نامه میدن

من ۳۶هفته داد ۳۷هفته و ۴روز سزارین کرد

من سه هفته پیش گرفتم برای ۷تیر ایشالله

منم امروز گرفتم ۳۸هفته و۳روز سزارین میشم

من دیروز گرفتم

من دیروز گرفتم

من قبلش سونوی ۳۶ هفته و نامه از دکتر بیهوشی و آزمایش کلی دادم بردم پیش دکترم
دکترم توی ۳۶ هفته و ۵ روز نامه داده
که قراره صبح ساعت ۶ بیمارستان باشم تو هفته ۳۸

۳۸ هفته سزارین میکنن همه دکترا .
توام برو بگیر الان ک تو ۳۷ هفته ای

سوال های مرتبط

مامان خان💚 مامان خان💚 روزهای ابتدایی تولد