من فردا باید بگیرم جمعه عملمه
من ۳خرداد رفتم نامه داد برا۲۰خرداد
هفته ۳۶ نامه میدن
من ۳۶هفته داد ۳۷هفته و ۴روز سزارین کرد
من سه هفته پیش گرفتم برای ۷تیر ایشالله
منم امروز گرفتم ۳۸هفته و۳روز سزارین میشم
من دیروز گرفتم
من دیروز گرفتم
من قبلش سونوی ۳۶ هفته و نامه از دکتر بیهوشی و آزمایش کلی دادم بردم پیش دکترم
دکترم توی ۳۶ هفته و ۵ روز نامه داده
که قراره صبح ساعت ۶ بیمارستان باشم تو هفته ۳۸
۳۸ هفته سزارین میکنن همه دکترا .
توام برو بگیر الان ک تو ۳۷ هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.