خانوما از کی باید نامه سزارین رو از دکتر بگیریم ؟؟

۵ پاسخ

دکتر من سه هفته پیش نامه داد. برای چند روز آینده ان شاالله سزارین میشم

دکتر من۳۵هفته داد بهم

بروپیش دکترت خودش میده دیگه

من ۳۶ هفتم پر شد گرفتم

دکترت نگفته؟
ببین خیلی دکترا ۳۹ هفته سز میکنن خیلیا ۳۸
دکتر من گفت ۳۷ هفته بیا برا نامه سز

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد