سونوی وزن 🥰
خانما لطفا بگین چجوریه خوبه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

برا منم تو که ۳۰ هفته و یک روز رفتم ۱۶۰۰ بود دکتر گفت خوبه

برا‌منم ۱۴۵۰ بود🥲

عزیزم چه طول سرویکس خوبی🤩🤩🤩🤩

عالیه😍🥰

خداروشکر عالی

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی
مامان آقارادمهر🩵 مامان آقارادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۲ ماهگی