خانما سونوی رشد من چجوریه ؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

چندهفته و چندروز بودی طبق انتی که اینک انجام دادی

مایعات بیشتر مصرف کن آب زیاد بخور دکترت بهت نگفت ؟

طول سرویکس نزده چرا

خوبه.بند ناف رو فقط زده یه دور دورش چرخیده

برا من ۳۳ هفته ۴ روز رفتم ۲ کیلو ۴۵۰ گرم بود

همه چیش خوبه

سونوت خوبه بد نیست عزیزم
وزنشم نرماله تقریبا
بند ناف یه دور دور گردنشه

خوبه 👍

برا من اینجوری نیست سونوم این چرا قاطی زده

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۲ ماهگی
مامان گل پسری👣💙 مامان گل پسری👣💙 ۳ ماهگی
مامان رها🎀🤰 مامان رها🎀🤰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد