مامانا برا زردی چیکار کردید تاثیر داشت ؟

۱۱ پاسخ

پسرم ۱۴ بود
دستگاه آوردیم خونه ، روزی دو وعده هر وعده ۱۵ سی سی شیر خشک میدادم ، شیر خودمم میدادم ، دفعش زیاد بشه

تند تند بهش شیر بده
زیاد زیاد دفع ادرار و مدفوع داشته باشه

من رایان و حجامت کردم پشت گوشش و اصلا زردی که نگرفت هیچ یه کوچولو هم داشتش از بین رقت

من دوروز بستریش کردم تا اومد پایین الآنم خیلی مواظبم سردی خیلی میخورم مرتب شیرش میدم پناه بر خدا

ازین تجویزهای خاله خانباجی ها هیچی نده بهش
فقط مرتب شیرش بده و بذارش زیر دستگاه
حتما تحتنظر دکتر مرتب چک کن

خواهر همین زردی خیلی دردسر داره من روز ۵ بردمش ۱۶ و نیم بود بستریش کردم اومد ۸ بعد دوروز هم دستگاه بردم خونه بعد باز اومد ۷ تا بچم باقله ای گفت دیر بیرون میشه از بدنش بعد روز ۱۵ هم بردمش باز اومده بود ۹ دیگه هنوز که هنوزه بدنش زرد هست با عرق کاسنی حمومش میدم به دست و پاهاش اینا میکشم داخل خرفه میزارمش شیر خشت به کف دست و پاهاش و سینش اینا میکشم چیزی ندیش تا بخوره ها معده بچه توان چیزی نداره مدام بهش شیر بدا تا دفع داشته باشه بعد ترنجبیل هم داخل اب گرم بکن خودت بخور این کارا من میکنم

فقط مهتابی بزار تو گهواره اش زیاد لباس تنش نکن میره به مرور

عزیزم دستگاه بیارین و قطره بیلی استاپ هر ۸ساعت ۵ قطره

باید تند تند بچه رو شیر بدی
و زیاد خونه گرم‌نباشه ، زیاد هم لباس نپوشون
دمای خونه باید بین ۲۵ الی ۳۰ باشع

ترنجبين خوبه بده
آب قند بده
هرچقدر زياد ادرار كنه زود دفع ميشه

یک قاشق مربا خوری لیمو بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی