اطراف ما یه دکتر هست که زردی رو با دارو کنترل میکنه. من دلانارو بردم پیشش زردیش ۱۴ بود دارو داد پنج روز دادم خوب شد
فقط شیر دهی زیاد و دفع زیاد زردی نوزاد رو کم میکنه
تا میتونی شیر بده تا دفع داشته باشه و کمتر شده زردیش
لیمو شیرین و ترش
ما دوروز گذاشتیم دستگاه اومد پایین باز بعد دوروز رفت۱۰-۱۱دکترش گفت هیچی نه خودت بخور نه به بچه چیزی بده فقط شیر تندتندبده تا دفع شه بنظرم بهتر شده رنگش
من خیلی پرتقال و انار خوردم چون واقعا جواب بود و اینکه تند تند به بچه شیر دادم
شیر زیاد بده
فقط شیر دادم بهش
زردیش رو چنده؟
ببر دکتر دستگاه تنها راه چارشه و شیردادن زیاد
فقط ترنجبین و شیرخشت نه خودت بخور نه بچه باعث کولیک و تشدیدش میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.