۱۰ پاسخ

اطراف ما یه دکتر هست که زردی رو با دارو کنترل می‌کنه. من دلانارو بردم پیشش زردیش ۱۴ بود دارو داد پنج روز دادم خوب شد

فقط شیر دهی زیاد و دفع زیاد زردی نوزاد رو کم می‌کنه
تا میتونی شیر بده تا دفع داشته باشه و کمتر شده زردیش

لیمو شیرین و ترش

ما دوروز گذاشتیم دستگاه اومد پایین باز بعد دوروز رفت۱۰-۱۱دکترش گفت هیچی نه خودت بخور نه به بچه چیزی بده فقط شیر تندتندبده تا دفع شه بنظرم بهتر شده رنگش

من خیلی پرتقال و انار خوردم چون واقعا جواب بود و اینکه تند تند به بچه شیر دادم

شیر زیاد بده

فقط شیر دادم بهش

زردیش رو چنده؟

ببر دکتر دستگاه تنها راه چارشه و شیردادن زیاد

فقط ترنجبین و شیرخشت نه خودت بخور نه بچه باعث کولیک و تشدیدش میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان محمد🩵 مامان محمد🩵 روزهای ابتدایی تولد