مامانی ک قطه شیر افزا خوردید تاثیر داشت

۴ پاسخ

من قرص خوردم شیر دارم الان
ولی بچم نمیتونه طفلک بگیره سینه رو🥲

من‌پودرشو میخورم خوبه

من قرص لاکتاول میخورم شیرم همینجور میریزه نمیدونم اثر قرصه یا اینکه بچه رو زیاد شیر میدم

اره تاثیر داره ولی پودر گالاکتومید هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلمآه💗 مامان دلمآه💗 ۸ ماهگی