برا زردی بچتون چیکار کردید آمد پایین؟

۴ پاسخ

ترنجبین دادم

ترنجبین. شیرخشت بهش بده. شیرخشت زیاد ندی. بچرو بیحال میکنه

با عرق کاسنی بدنشو بشو یک تیکه طلا به لباسش ببند ،خودت کاچی یا گرمی نخوری که بیشتر میشه

من ک از روز اول دارم مرتب شیرخشت و ترنجبین و گل بنفشه دم میدم روزی یک لیوان خودم میخورم ۳۰ سی سی ب پسرم میدم .کاسنی و شاهتره هم میخورم دیروز بردمش چک کرد گفت ۹ روی ۶ هست دیگ دستگاه آوردم خونه ی ۴۸ ساعت توش باشه خیلی هم همکاری نمیکنه از دیروز تا الان کلا ۷ ساعت توش بوده

سوال های مرتبط

مامان آقاآروین🤍👶🏻 مامان آقاآروین🤍👶🏻 ۱۵ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۲ ماهگی