برامن اینجوریم از هفته ۲۹به بعد دکتر بهم شیاف داد گفت نباید دردت بگیره
اینا ماه درده. کمتر تحرک داشته باش. از هفته ۳۸ب بعد تحرکت بیشتر شد عیب نداره. هرچی ماه درد داشته یاشی زایمان طبیعی ات راحت تره
توی بارداری آدم هزار جور مشکل پیدا میکنه باید صبور باشی عزیزم من سر دخترم مشکلی نداشتم ولی الان واقعا به معنای واقعی دارم به فنا میرم ولی دیگه باید این ۱۵ یا ۲۰ روز آخر رو هم تحمل کنم
من از هفته ۳۰ اینجوری شدم هنوزم هستم طوری که شبا از درد لگن و واژن و زیر دل وقتی میخواستم تکون بخورم گریه میکردم
سعی کم استراحتت بیشتر باشه که زیاد سراغت نیاد
ماه درد هس گلم دیگ کم کم زایمانت نزدیکه
منم همینجوریم.استراحت میکنم قطع میشه .مامانم میگه ماه درد
ماه درد داری پلی بازم با پزشک چک کن
منم همینجوری ام ولی محض اطمینان برو زایشگاه یه چکاب بکن
نمیدونم عزیزم من فقط درد واژن دارم با پاهام از دکترت بپرس حتما ببین چی میگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.