سلام دوستان شما از کی سرلاک به نی نی هاتون دادید؟

۳ پاسخ

از پایان ۶ماهگی همونی که روش زده و دکترشم تاکید کرد از همون ماه

من سرلاک نمیدم... سویق گرفتم... هم طبیعیه وهم مقوی... مثل سرلاک راحت هم آماده میشه

کسایی ک بچشون رفلاکس داره ۴ماهگی باید شروع کنن ولی بقیه از ۵ماهگی

سوال های مرتبط