خانما ازمایش HBAIc چیه?
بارداری، فرزند پروری

۲ پاسخ

اره گلم من ارمایش دیابت دوساعته داشتم بالا بود باز برام دوساعته نوشته و این ازمایش

برای دیابت ه عزیزم. در اصل نشون میده اگر قبلا دیابت داشتی چقدر تحت کنترب بوده تا الان
ولی در تشخیص دیابت هم استفادت میشه
بهش قند سه ماهه هم میگن

سوال های مرتبط