چندتا بسته پوشک سایز چهار مصرف کردین؟ پرکاربرده؟

۶ پاسخ

آره چون محدوده وزنیش زیاده،ولی خب معقولش اینه دو بسته دوبسته هر سایزو بخری

من از سه ماهگیش ۴ میبندم

حساب کن خودت،از سه ماهگی تا ۱۶ماهگی میخوای استفاده کنی

خیلییی ۴ و ۵ زیاد مصرف میشه

من پنج بسته استفاده کردم پنج بسته دیگه دارم

بستگی به رونهای بچه داره کلا

سوال های مرتبط

مامان مرد کوچیک خونه مامان مرد کوچیک خونه ۵ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی