آره چون محدوده وزنیش زیاده،ولی خب معقولش اینه دو بسته دوبسته هر سایزو بخری
من از سه ماهگیش ۴ میبندم
حساب کن خودت،از سه ماهگی تا ۱۶ماهگی میخوای استفاده کنی
خیلییی ۴ و ۵ زیاد مصرف میشه
من پنج بسته استفاده کردم پنج بسته دیگه دارم
بستگی به رونهای بچه داره کلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.