۱۶ پاسخ

واسه من پشتش اینجوری سفیده
به مرور کثیف میشه و از شکل و قیافه میوفته

عزیزم رنگ روشن نگیر تخت منم این حالتیه زود چرک میشه

سرویس های خیلی خوشگتری هست تو بازار.. من پسند نکردم

تتختش خیلی نازه مال منم تو همین سبکه تقریبا ... اما روتختیش پسندم نیست

خوشگلهه

عالیییی

قشنگه ولی از این قشنگترم هست

قشنگترم هس

قشنگ و شیکه 😍

ساده و زيبا

خیلی قشنگه منکه پسندیدم😍

خیلی خوشگله رنگشم چه نازه

قشنگه ساده و شیککک

قشنگه
رنگشم دوست دارم.

خوشگله عزیزم ولی به شخصه رنگ روشن نمیپسندم

قشنگه

سوال های مرتبط