۴ پاسخ

دستمال دایره کن بزار رو نافش با بی بی ببند خوب میشه

گریه کنن نافشوت اینجوری میزنه بیرون

نه طبیعی نیست به خاطر گریه زیاد هست

فتق چیه نمیدونم ببر دکتر

سوال های مرتبط

مامان هما و آوا 🎀 مامان هما و آوا 🎀 ۶ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی