۵ پاسخ

منم هفتم خرداده نمیدونم چیکار کنم خاستم باغ بگیرم اونجا تم‌بزنم بعد شام بدم و دیجی و فیلمبردارم بیارم خونه خودم بزرگه دودلم واسه باغ اینکه باغ بگیرم یا خونه خودم باشه
شاید این تمو‌بزنم البته با رنگ کرم و قهوه ایی بادکنکای فویلی تدی هم بگم بزنه

تصویر

من شرایطشو نداشتم شام بدم،یعنی اصن حسش نبود
براهمین بردمش اتلیه
از اونجاهم رفتم خونه دوستم و ی جشن تولد ساده و خودمونی طور برا پسرم گرفتیم

خوش به حالتون من داییم ۲۹ اسفند فوت کرد فک نکنم بشه تولد بگیرم خیلی دوست داشتم یک سالگیشو بگیرم

من بخاطر سردی هوا انداختم برای بیستم شاید یکم گرمتر بشع چون باغ گرفتم گفتم بشع بیرون هم بریم بشینیم
تم باب اسفنجی قراره بزنیم ولی عکسشو ندارم

من شام دادم کیک گرفتم ..عکس انداختم
تو قسمت تایپام هس ..

سوال های مرتبط

مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان ‌آنيل👼🏻 مامان ‌آنيل👼🏻 ۱۵ ماهگی