کسی بوده ک بچش با بیومیل ای ار وزن گرفته باشه؟؟؟

۴ پاسخ

من شیر خودمو میدم ولی میدونم تو ای ار ها ترویتال و نان فقط نشاسته داره برا وزندهی

اره من سه ماه دادم خیلی خوب وزن میداد

دکتر بمن میگف کالری همه شیر ها یکیه بستگی داره بچه چقد بخوره و بش بسازه از نظر دفع و گوارش

من دارم میدم بیومیل ای ار ،خیلی وزن دهی نداره ،کلا ای ار وزن دهی نداره

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۱۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی